Subject: Vergi külas Võsu tee 21 kinnistu DP eskiislahendus
From: Lea Teeääre | Haljala vald <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Janika Merisalu | Haljala vald" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:28:15 +0300

Tuuli Tsahkna

Transpordiamet

Lähtuvalt Teie saadetud kirjast (registreeritud Haljala valla
dokumendiregistris 21.07.2025 nr 7.2-2/25/10908-2) edastan Vergi külas
Võsu tee 21 kinnistu detailplaneeringu eskiislahenduse joonise, et
saaksite esitada lähteseisukohad planeeringu koostamiseks.

Lugupidamisega

 <https://www.haljala.ee/uldinfo>

Haljala vald

   Lea Teeääre | planeerimisspetsialist

   Haljala vallavalitsus

   Tallinna mnt 13, Haljala alevik 45301

   tel +372 5330 7327

   e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

    <http://www.haljala.ee/> www.haljala.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.